Cattans Blogg

välkomnar regnet.

Nu har det regnat några dagar och jag är bara glad för det! Nu kommer det bli jätte grönt och det doftar så gott med träd och regn :)
 
På sommaren saknar jag Hovslätt/Tabergsdalen där jag är uppvuxen. Finns nästan bara lövträd från Hovslätt till Månsarp. Någon gång vill jag flytta tillbaka dit. Antagligen blir det taberg då husen är liite billigare där än i Hovslätt. Men åh vad jag saknar lövträden och allt det gröna.  Här ute på landet finna det mest tallar och björkar.. och det räcker inte för mig! Haha! Har tom en favoritgata jag vill bo på i Taberg om det någonsin skulle bli av.. i Hovslätt vet jag bara vilken sida av tågrälsen jag vill bo på :p 
 
Är så glad att vi hade våran bröllopsfest i Hovslätt och i all grönska, den 25 Maj firar vi 1 år :) och jag vill alltid minnas doftarna av tidig sommar, bröllop, barndom och grönska. 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: