Cattans Blogg

tur i oturen.

Igår köpte jag tapet på rusta, och blev både sugen på att sätta upp den och kanske tom få igång förlossningen!! Tog ett tag innan vi hittade alla mina verktyg men tillslut kunde jag börja. Tapeten bubblande sig så fruktansvärt så kollade på förpackningen. Då hade jag lyckats ta en vanlig papperstapet man ska ha annat lim till och förlimma.. rusta kanske har 2/40 sådana tapeter så det var ju typiskt. Fick avbryta, ta bort båden och kolla på film istället.
 
Imorse kom Benjamin in med Kevin vid 4.40 och sa "du får ta honom för jag har spytt"... vilken tur att jag inte skulle föda inatt!! Men tyvärr så somnade inte Kevin om och jag är mer död än levande just nu :( 
 
Så idag blir det inte någon tapetuppsättning och förhoppningsvis ingen förlossning heller.. för jag behöver sova :p
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: