Cattans Blogg

smärtande.

Ännu en natt när jag fick jag jätte ont i höger sida av ryggen när jag kissat.. andades igenom det och det gick över ganska fort. Dom sa ju på mvc att jag skulle ringa förlossningen om det gjorde ont igen, men det kanske var mer om det inte gick över. Men jag somnade om och ringde nu i morse för att kolla vad dom tyckte.. men gör det inte ont längre och inget visade på min urinodling från förra gången kunde dom inte göra något. Men om det skulle bli så igen skulle jag ringa min bm och boka en ny odling ellet kolla protein i urinet... hmm!?! Känner mig lite vilsen just nu.. den ena säger att jag ska ringa dit och den andra skickar tillbaka mig. 
 
Jaja.. vi får se inför nästa gång, om det nu blir någon. 
 
Idag ska vi åka in mot stan och leka hos en kompis :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: