Cattans Blogg

sån lycka!

Bebis har vänt på sig och ligger åter igen med huvudet nedåt, tom lite längre ner än innan så det är därför jag varit osäker på hur den legat igår och idag.. (i söndags och i måndags är jag säker på att sparkarna och ryckningar var ner) men igår hade den vänt på sig antagligen igen och nu ska den förhoppningsvis inte kunna snurra runt :) huvudet är dock fortfarande lite ruckbart.. 
 
fick se på ultraljud hur den låg men det var inget att hurra för, huvud som en cirkel och hjärtat när hon visade ryggen.. inte alls som sjukhuset vid vecka 12 :p men hjärtljuden var bra (låga) och jag har kännt massa sparkar uppåt som jag brukar göra :)
 
Hon frågade vad den skulle heta om det blev en till kille, så nu är jag nästan ännu mer säker på att det kommer komma ut en liten pojk faktisk ;) hämtade upp ett paket jag beställt feån lindex innan också, sparade 40 kr på att hämta i butik! Och denna söta lilla dress var med.. så nu måste det ju bli en pojk :p (blir det en flicka har jag självklart köpt något till henne med)
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: