Cattans Blogg

packa bb-väskan.

Igår läckte jag fostervatten på morgonen. Ringde förlossningen på kvällen och frågade men dom dumförklarade mig bara genom att fråga om det inte var kiss som läckt.. hmm. Men idag pratade jag med min underbara barnmorska och hon förklarade att det finns 2 hinnor och det kan komma ut lite från den yttersta utan att det påverkar barnet. Skönt att få veta det! Det ska däremot inte fortsätta rinnna.
 
Men då kom man ju på att jag borde nog packa väskan.
Kläder och mössa till bebis, även en tröja och en hjälmmössa att åka hem i. Lite ombyte till mig. Hygienartiklar. Pyjamas byxor. Amnings-bh. En mysig filt (det missade vi till Kevin).
Kommer inte på så mycket mer faktiskt. Kameran ska självklart med men kommer använda den till Kevins kalas. En extra toffs, lite godis kanske, mobilladdaren får man försöka komma ihåg då, babyskyddet ska ju inte ner i väskan men det ska med i bilen... ne just nu kommer jag inte på mer förrutom papper och sjukhuskortet som jag måste skaffa med mitt nya efternamn :/ 
 
 
Vad har du i väskan som jag har missat? :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Tofflor!!

2 Anonym
skriven :

Tofflor!!

3 Anonym
skriven :

Vattenflaska kanske :)