Cattans Blogg

jag vill bara vara...

Usch.. igår blev jag så trött och orkeslös innan tandläkarbesöket så Benjamin fick komma hem och hänga med.. Det gick bra att räkna överkäkens alla tänder men vid underkäken fick jag bli den dumma mamman med fingrar i munnen på ett argt barn. Han saknar fortfarande dom 4 innersta tänderna men det kan dröja tills dom är 3 år ibland innan dom kommer.
 
Igår kom vi överens om att Benjamin ska ta pappaledigt för Kevin from 2 Juni. Det blir lite fattigare den månaden, men jag måste få vila! Vissa dagar är jag super pigg, men jag vill kunna ligga ner dom dagarna jag bara vill vara mig och kanske sova när jag själv behöver.. ska bli skönt!
 
Däremot är vi lite oense om uppfostran. Benjamin gör roliga ljud när kevin är arg medans jag gärna vill att han förklarar "vi får leka med tåget efter att vi satt på oss kläder..." 
Men då kan jag ju säga till om det när jag ligger och vilar iaf ;) Jag älskar honom ändå som tur är! 
Imon firar vi bröllopsdag så ikväll ska vi äta ute :) gör det inte till något speciellt men får passa på innan bebis kommit och man sitter fast med amningen här hemma :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: