Cattans Blogg

trött och v.41+4.

Är inne på tredje dagen med värkar. Kunde sova igår natt och kände bara värkarna när jag var vaken .. Men inatt har jag vaknat och försökt andas igenom varje värk som håller i sig i 1 min. Dom är inte så täta och jag sover ganska tungt så har somnat om direkt efter som tur är! 
Ringde förlossningen igår för att kolla var i själva förlossningen jag var, och detta kan tyvärr hålla på i flera dagar :( ska till mvc idag och får se vad hon har att säga om det.. Långtråkigt att bara vänta och se :/
 
Trodde jag skulle komma igång i tisdags och planerade först att mamma och pappa skulle ta Kevin redan på kvällen så man slapp dra med honom mitt i natten, men vi ändrade oss sen och tur var la det. Dels för att det inte blev något men även för att han blev sjuk med förkylning och feber :( men idag verkar han lite bättre så nu kan bebis få komma och jag kan lämna bort kevin utan att vara nervös över det!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: