Cattans Blogg

min älskade 2 åring!

Idag fyller Kevin 2 år :)
Det ska självklart firas med paket och tårta!!
 
Har haft en jobbig helg från en gravid synvinkel. I fredags kom Benjamins familj på kalas. Laga mat, baka,  duka, plocka undan och sitta på en hård stol och vara social. Igår var vi och fikade hos Benjamins föräldrar och hämtade kortet på kevin som var med i tidningen och satt där på en hård stol någon timma. Sen senare på kvällen åkte vi till Benjamins farföräldrars dödsboende med alla andra av hans syskon och kusiner och fick lite fina saker därifrån. Och då stod man upp hela tiden och packade porslin. Idag är det kalas igen med min familj och det bli väl ungefär som i fredags med hårt sittande på en stol eller bakning och dukning. Som tur är står benjamin för städningen (under hård övervakning och tydliga arbetsuppgifter) ;)
 
just nu ligger dom och sover jämte mig här I sängen. Vill gå upp och göra fint vid bordet och börja göra frukost till kevin men jag låter honom sova ut för det blev en sen kväll igår för stackarn ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: