Cattans Blogg

"Mensvärk"

Idag är det första gången jag kände lite värk både fram i magen och bak i ryggen.. det är ju absolut inte så att förlossningen kommer vara färdig i morgon bara för det, men det börjar ju närma sig iaf.. hoppas inte jag går över tiden, men det är väl inte jätte vanligt att känna så här i 4 veckor eller? :/
 
Är trött ikväll så ska faktiskt ta och lägga mig nu :) 
 
Har hunnit göra chokladbollar och saft av röda vinbär och blåbär idag :)
Sen passade jag på att klippa Kevin nu när vi väl har varit på JönköpingsPosten förra veckan och tog hans 2 års kort :) var livrädd att han skulle le som han brukar göra (med heeela ansiktet och väldigt mycket) men som jag hade hoppats var han lite rädd för henne så några leende kort fick hon.. hoppas hon valde ett fint nu när han väl log så fint :)
 
 
 
Underbara barn!! ;)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: