Cattans Blogg

ingenting.

Mensvärkskänslan var bara en kväll och sen ingenting mer :/ dock har jag ont i fogarna fram när jag suttit eller legat i sängen..
Rörelserna har blivit lite mindre, den rör sig så kan nog inte klaga, men inte som innan.. vill ha sparkar men den buffar mest med rumpan :( blir det inte bättre idag vill jag nog kolla upp det.
 
Eftersom Benjamin är hemma och är pappaledig fick jag sovmorgon igår och idag.. hoppas det håller i sig för det behövs verkligen.. att göra ett barn i magen tar på krafterna! Idag tyckte jag lite synd om dom så jag skickade dom till öppna förskolan :) 
 
Nu ska jag titta på tv och bara ta det lugnt ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Jag har också sådan mensvärk till och från! Hur startade förlossningen för dig förra gången? :)

Svar: Natten till 39+6 gick vattnet helt plötsligt i sängen. Fick åka in för han var inte fixerad och sen stanna kvar pga högt blodtryck.. men sen kom inte själva värkarna förens på eftermiddagen och natten till 40+0 kom han :)så jag är nästan inställd på att det är så det kommer gå till igen, att vattnet plötsligt går :p
Cattan