Cattans Blogg

ett syskon.

Det är ju lite lustigt det här när man tänker efter. Ett syskon ska komma.
Vart ska det nya barnet ha sina blöjor, byta till större skötväska så man får plats med 2 barns saker, bebisleksaker i en egen låda och en handduk på den fjärde kroken.
Inget av detta har jag ens tänkt på förens förra veckan. Har inte haft en enda tanke på att jag måste flytta på handukarna till blöjbytet under skötbordet för att det ska komma ett till barn som ska ha blöjor.
 
Har inte tänkt på att den ska ha en egen handduk.
Man har ju varit så fokuserad på Kevin och vardagen att alla smådetaljer som gör bebisen välkommen har varit glömda. Men nu ska allt vara klart tror jag :) blöjor i en egen låda, eget fack i skötväskan, låda med leksaker och ett eget rum (ska bara städa ut allt som ligger längst in i rummet, men det är ju inte bråttom) haha :)
 
 
 
Idag är jag i vecka 41+0.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: