Cattans Blogg

vecka 33 (32+0)

Blir ingen magbild idag då jag gått och blivit sjuk. Får se om det blir imon :)
vet inte hur många gånger jag snytit mig och spydde tom av hostan innan idag :/ nu verkar det som jag har feber, 38 även med febernedsättande i kroppen.. mår verkligen skit!! :( tuggar halstabletter och använder nässpray helt i onödan då det blir lika täppt en gång till bara en liten stund efter..
Kevin är också dålig :( snorig, hostig och varm men ingen feber ändå.
tur i oturen att det blev på påskhelgen, för är jag dålig imon också får Benjamin ta kevin helt själv, idag har jag bara legat i sängen!! 
Dock blev våra roliga planer inställda,  var bjudna till ett annat par igårkväll och skulle lämna Kevin över natten hos hans farmor och farfar.  Och idag hade dom påskmiddag men vi fick snällt avstå :/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: