Cattans Blogg

sårade minnen och gamla datum.

I det gravida rensandet hittar jag en gammal dagbok.
ja, en sårad dagbok som inte är rolig att läsa.. inte många gånger man skrev i lycklig ton. Usch vad kär och sårad man var förr. Inte konstigt att jag har separationsångest. Det står om den stora kärleken, dom små flörtarna och vännner som man var osams med.
"Vill inte leva, vill inte dö, vill bara somna och aldrig vakna. Vill inte minnas, vill inte glömma, vill bara somna och bara drömma. Vill inte se, vill inte blunda, vill bara somna, vill bara slumra. Vill inte hata, vill inte älska, vill bara sova och aldrig vakna."
Men jag känner mig redo att radera minnena och känslorna som kommer tillbaka när jag läser den, behöver inte bli påmind. Borde egentligen gett killarna som sårade mig en käftsmäll och bara gått vidare. (Benjamin står även med på några rader eftersom jag var småkär i honom ibland mellan alla förhållanden) haha!! 
 
Att vara en tonårstjej med drömmar om att skriva dagbok som på film är inte alltid så lätt.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: