Cattans Blogg

inte lika roligt att tvätta kläder hela tiden

Usch vad surt det är att tvätta kläder hela tiden, kevin bajsar utanför blöjan och jag smustar ner mig.
 
Och nu ska det även bli fint till en bebis!
När jag väntade Kevin var det mysigt att tvätta dom små små kläderna, men nu orkar jag bara inte! Kevins gamla kläder får vara otvättade (var rena när jag tog undan dom iaf). En vit tvätt tog jag igår som hänger på tork nu, några fula fläckar jag ville få bort (typ spya).
 
Men man måste väl inte tvätta rena kläder som legat undangömda i en varm garderob sen snart 2 år tillbaka va?
 
Men visst är dom söta att titta på och jämföra med kevins kläder :) men rena kläder är ju faktiskt rena :p
 
här är en liten body och en luvtröja från hm för snart 2 år sen, storlek 50 :) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: