Cattans Blogg

en hemsk dag!

Skrev ett långt inlägg om en hemsk ödla innan som ysma kom in med. Som tur var har hela dagen varit jobbig och benjamin kunde komma hem och även ta bort ödlan! :'(
Imorse var jag orolig för fosterrörelserna var nästan ing alls.. hade tryckt och bökat med magen för att få respons men det kom inte mycket!  nästan så jag ville åka in och kolla läget :s och det kändes inte bättre att ha panik och vara helt lamslagen och gråtig pga ödlan! Kunde knappt titta på den men fick döda den med en ugnsplåt som jag kastade på den :/
Nu på eftermiddagen har det varit mer rörelser från bebis som tur är, och det var utan att jag behövde trycka och få liv i den där inne.
har skickat benjamin och kevin till affären nu och jag tänkte städa lite... men hamnade i sängen och är hur trött som helst.. borde väl sova men får ingen ro till det.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Hahah, det lät himla kul att du slog ihjäl den med en ugnsplåt, alltså inte själva dödandet, men jag fick en rolig bild i huvudet, haha :)