Cattans Blogg

Varm om öronen.

Mössa och vantar måste man ha när det är kallt..
Men man kan ju även ha handgjorda och snygga !! haha
 
Här har jag sytt :)
 
vantarna är fodrade och helt underbara :D
 
 
Turkos mössa och "pås" vantar till snart-1 åringen :) Kevin har likadant..!!
Tänkte först att det är väl bara bebisar som har utan tummar på vantarna,
men många gånger är dom vantarna så svåra att ta på, så detta blir perfekt till honom också...

Gul mössa med blommor och får till flickan på 4 år...
 
Svart mössa med moln och brun mössa elefanter till pojken på 9 år...
 
 
Har ingen aning om måtten på deras huvuden, så nu håller vi tummarna :)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Fina grejjer du sytt! Skulle uppskatta om du la upp en beskrivning då jag inte är så händig när det gäller att sy. Skulle ju vara kul om jag kunde sy något till min lilla dotter :)

Svar: Om du googlar sy mössa hittar man ganska mycket faktiskt! Även vantarna. Men mössan är jätte lätt att göra :)
Cattan