Cattans Blogg

Beslutsångest!!!!

Vi ska måla om våra möbler till vitt.
Indigo ifrån Mio. Soffbord, tvbänk och matsalsbord+stolar.
 
Men jag kan inte bestämma mig om jag vill göra det "shabby chic" eller bara vitt.
Om jag ska göra det vill jag grundmåla med svart. Annars inte.
 
Här hittade jag jätte fint, hon hade gjort det till ett brädbord.
Hon var dock inte duktig på att svara på min kommentar som har legat där ett halvår.
 
 
Eller ska man gå på helvitt som här??
 
 
 
Fast så dom svarta detaljerna syns:
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Martina
skriven :

Helvitt med detljerna synliga! Skitsnyggt!

2 Johanna
skriven :

Jag tycker du ska måla det helvitt med svarta detaljer. Det kommer slitas naturligt med tiden;) lycka till! Glöm inte att lägga upp efterbilder:)