Cattans Blogg

En underbar liten tjej med sin storebror.

Ella, min Ella.
Vad ska jag skriva egentligen om jag inte har något roligt att säga?
Hon är helt perfekt, sover bra, äter bra och rullar runt på golvet.
Hon gillar att leka med sina leksaker och hon gillar att sitta med vid matbordet.
 
typ som en vanlig bebis...
 
Och Kevin... En sån 2 åring helt plötsligt! Trotsig, skrattar åt mig när jag säger åt honom att sluta reta Ella, slutar skratta och bryter ihop direkt efteråt. Hahaha, han testar verkligen på att ha egen vilja, mer än vad han klarar av själv ibland. Men det är så det ska vara, så har egentligen inget roligt att säga om det heller.. :P
 
Imorgon är det 2½ årskontroll för Kevin och 5 månaderskontroll för Ella.
 
Min mobil var kass, så lämande in den för lagning, hoppas jag får tillbaka den snart..
Lånetelefonen suger, hade den varit min telefon hade jag lämnat in den för lagning också!! Och det är inte roligt alls att ta kort med en skitkamera :/ Glöm inte att min Instragram blir uppdaterat oftare (dock inte just nu)... Cattangsson
 
En speciell sak med Ella är att hon har mer hår på vänster sida.
Hon ålar även runt i en cirkel lite i taget när hon ligger på mage.
Kevin och jag bakade bullar en dag, sen tog vi med oss kaffe och varm oboy och fikade i skogen.
 
Innan kalas idag.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

De ser ändå ut att ha mysigt tillsammans :)