Cattans Blogg

10 st Facebook-irritationer.

  • Vuxna människor som kallar sin mamma för mamiii/mammi.
  • folk som skriver <3 (hjärtat) istället för ett namn: jag och <3 har åkt bil.
  • folk som skriver grattis (eller liknande) på sin status till någon som inte ens har facebook.
  • när man upprepar att man fikar/äter varje dag. (det är inte chockerande eller intressant)
  • "nu ska jag till jobbet", "snart slutar jag", "nu är det dags att jobba igen", "20 min kvar sen är det fredag".
  • folk som trycker på knappen Dela/Share till dom mest ointressanta filmerna.
  • folk som taggar vänner på en ful bild, och det kommer upp på min startsida.
  • folk som skriver hela sin dag, nästan varje dag i status-uppdateringen. Skaffa blogg istället.
  • "rekommenderad sida: Gymnasie i Uppsala."
  • ordet "Levererar" som kom nu i sommras.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 linda
skriven :

Fast det är ju vad du tycker! Man ska ju uppdatera vad man gör just nu! Folk får la skriva vad dom vill? Läs inte då om det inte passar

Svar: Japp det är vad jag tycker, har ju skrivit det här så läs inte min blogg om det inte passar dig.
Cattan