Cattans Blogg

här var det gnälligt <3

Fick en fråga om han hade fått någon tand,
och nu i tisdags när jag stoppade in fingret i munnen på Kevin
så hade en, knappt synlig, brytit sig igenom :)
 
Han har ju som sagt varit febrig och gnällig så vi har ju anat en tand :)
 
Det var nog för att han trillade ner från sängen som den kom igenom :O
 
Haha, nej det var det ju inte.. men visst trillade han ner med huvudet före medans jag sov :(
Vaknade av en duns och ett gallskrik!
Det blev lite rött i pannan och ett märke i bakhuvudet från sladden på benjamins laddare..
Sprang upp och fattade inte riktigt hur han låg, men han hade hamnat på några kuddar som låg där och den största smällen var fötterna mot gardroben (lite tajt i sovrummet).
Så nu får han inte sova jämte mig om inte benjamin också ligger där..
 
 
Han är fortfarande lite små gnällig så det kanske kommer en till?
Och lite seperationsproblem har han.. Blir ledsen när man går ut från rummet och han inte ser en..
 
 
 
Följ mig gärna på instagram om du har lust: Cattanlofling
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Oh då ska jag lägga till dig på instagram! Kul att följa andra mammor :)