Cattans Blogg

Ett till barn på väg.

Känslan innan ultaljudet har varit hemsk.
Tänk så händer det något, eller tänkt så har det hänt något och man får inte veta det förens vid UL!
Gått upp i vikt och vill inte visa mig för folk innan jag vet att allt är säkert. Skvaller ni vet.
 
Men nu är ultraljudet gjort och vi är nu i v.13+1.
Finns fortfarande risker, men ser positivt på allt nu eftersom jag bar Kevin i magen tills han var redo att komma ut.
Nu kan man visa sig ute utan att bli dömd att ha gått upp 5-6 kg under dom 2 första veckorna!!
Nu får jag vara tjock :P jag kan tacka nej pga illamånde eller trötthet med all rätt,
och jag får säga:
"Nej jag dricker inte pga att jag är gravid, men jag hade lika gärna kunnat välja att vara nykter utan att alla ska fråga. Jag vill nämnligen komma hem i tid, ska upp tidigt imon och ska iväg på förmiddagen. och eftersom jag väljer att vara nykter gör det inget att ingen kunde skjutsa mig, en ganska bra lösning."
 
 
Välkommen älskade lilla barn.. Vi ser fram emot dina första sparkar och sedan dina första andetag <3
 
Bf - 14 Juni 2014 *
 
 
<3
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: