Cattans Blogg

osäker.

Jag kan absolut inte säga vilket håll bebisen ligger åt!! Detta är fruktansvärt frustrerande! Visar det sig att den ligger med huvudet ner idag blir jag chockad.. för just nu skulle jag chansa på tvären eller nåt sånt. För rumpan är inte där den ska vara (eller är den det?) och sparkarna och lite överallt! :/
Eftersom jag var sjuk igår fick jag inte i mig någon mat alls.. så idag smakade min rostmacka och mjölk väldigt bra, kaffe vågar jag inte dricka.
Benjamin har tagit föräldraledigt så nu är han hemma med oss tills barnet kommer :) skönt!
 
Kl 10.30 har vi tid hos en pensionerad barnmorska som hoppar in som vikarie ibland för alla andra är helt fullbokade :o börjar nästan bli lite nervös att vi måste åka till ett annat sjukhus i närheten istället för ryhov när det är dags att föda eftersom det är sååå många gravida just nu. Var ganska många när jag väntade kevin men ännu fler nu!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: