Cattans Blogg

Aj och Oj.

Ett huvud som trycker neråt. Känns som den ska trilla ut vilken sekund som helst. Haha... minns när jag jobbade och stod upp mycket under förra graviditeten så fick knipa ihop benen (ungefär som att man är kissnödig) för det kändes som han skulle ploppa ut :p men nu känns det så även om jag bara sitter ner.. det gör faktiskt ont! aaaj och ooj vad den trycker!!
 
Idag ska Kevin till tandläkaren för andra gången i sitt liv. Första gången ville Kevin inte öppna munnen så jag fick locka med nappen och sen stoppa in ett finger för att kunna visa vad han hade där inne :p Får se hur det går idag.. men beröm ska jag ha, för tandborsten är framme 3 gånger per dag! Morgon och kväll borstar vi hans tänder och efter middagen får han borsta lite själv :) Det har jag från att ha jobbat på förskola så länge som jag gjort och om man ska göra det där enligt tandläkarna kan man ju lika gärna göra det hemma också ;)
 
Kevin är nyfiken på bb-väskan.
fick tips om tofflor och vattenflaska, men kommer åka ner i foppatofflorna så använder dom där och flaska har jag alltid i väskan så den glömmer jag förhoppningsvis inte :) däremot kom jag på att vill ha med mig egen saft! Drack nästan inget under förra förlossningen och åt gjorde jag inte alls, så dom ville att jag skulle ta ett glas saft för att få lite energi.. dock så smakade den jätte äckligt :/ så det ska inhandlas och vara med i väskan :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: