Cattans Blogg

vad är det för dag?

Skulle vara på mvc idag kl.10 så jag ställde väckarklockan på mobilen.. men den ringde inte. Inte konstigt eftersom jag fick för mig att det var torsdag idag.
 
Kevin vaknade vid 3 inatt, blev hämtad in till oss och fick välling och somnade om efter en stund.. tror jag iaf. Sen vaknar han vid halv 5 och tänker inte sova.. hämtar välling men den ville han inte ha och jag är irriterad för jag kan inte gå upp så tidigt,  då kommer hela dagen vara förstörd och jag kommer knappt kunna köra bil till stan. Men Benjamin får honon till att somna om så jag också kunde göra det. 
Vaknar vid 7.30 och inser att min klocka inte ringt och jag hade ju stängt av mobilen så benjamin hade inte heller kunnat ringa. Kevin sover vidare ( !!! ) och jag kan gå upp och göra mig iordning och äta frukost själv. Dock vill inte Kevin vakna alls så kvart i 9 får jag lyfta upp honom från sängen och väcka honom i famnen. Han äter frukost medans jag packar skötväskan.
 
Kommer iväg till mvc och kommer i tid tom. Allt ser bra ut och hjärtljuden är fortfarande höga..
 
Kevin fick en matburk innan vi åkte från stan, och när vi kom hem stannade vi kvar ute och fikade, han lekte och jag grävde i landet :)
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: