Cattans Blogg

sovit gott?

Nej!
 
Min hjärna som annars går på högvarv måste vila under natten.. Men som dom flesta vet drömmer gravida mer. Jag drömmer ganska mycket annars också och jag kommer ihåg det mesta jag drömt, men nu när jag är gravid drömmer jag verkligen HELA natten! 
"Det kan bero på att man väntar barn och man är orolig inför det",  men varför skulle jag drömma om troll och massa sånt pga graviditet? Haha, inatt har How I met your mother gänget varit med i drömmarna. Skulle klättra upp på en hylla och rädda oss från trollen. Ja ni hör ju hur konstigt jag drömmer...
 
Jag är annars en sån som överanalyserar allt som händer omkring mig, funderar över allt och är alldeles för realistisk för mitt egna bästa ibland.. googlade igår "kan man vara för smart för sitt egna bästa" och jo, det verkar som att om att man kan det.. visst, det behöver inte betyda att man kan allt, men att man mer funderar över allt hela tiden. Har väldigt bra minne samtidigt på det, inte vart jag lagt mina nycklar utan vad den personen sa under ett visst samtal för länge sen... Jag har även ett väldigt bra bildminne (bra när man ska hitta något i en låda eller när man måste ha lokalsinne).
 
Men när jag drömmer så mycket på natten gör det att alla mina tankar krockar på morgonen, har redan massa att tänka på! Och jag blir trött,  psykiskt trött. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: