Cattans Blogg

Mardrömsnatt.

Usch och fu och blä vilken unge jag haft inatt.
Han har varit orolig, vägrat ligga i sin egna säng och knappt jämte mig heller.
välling kl 3.
Vaknade upp i morse av att han satt halvt jämte mig/på mig/liggandes över min arm..
men lät honom vara kvar där, så länge han bara sov :/
 
Nu vill han förhoppningsvis sova, så jag får vila lite till..
(nu sover han och jag ska ta mig en skön dusch)
 
Nya leendet, tar i så han skakar typ:
 
 
och nya frisyren sen i måndags, inte jätte lätt att klippa en liten pojk som inte vill sitta still, men håret bakom öronen var så långa så var tvungen, och sen såg det ut som han hade hockeyfrilla, så dom fina lockarna i nacken fick klippas bort också... det blev lite hackigt, haha, får fixa det snart igen:
 
Innan (fast hälften ligger på snedden):
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: