Cattans Blogg

vi lever.

Har inte uppdaterat på hur länge som helst, kanske för att jag har ny mobil och inte sitter vid datorn lika mycket, eller så har jag bara inget roligt att skriva om.. Tvättstugan fastnade för vi fick en trasig ho :(
Men vi lever iaf... :P så ni vet ;)
 
Han "kryper", äter, bajsar, "pratar", skrattar, sitter, leker, biter, dregglar.. men inga tänder än :P men det dröjer nog inte länge för man ser dom under tandköttet, men inte så att dom syns på raden där dom ska komma..
Kanske tur, för jag ammar fortfarande, och han har börjat bita tag och dra åt sidan som om han var ett lejon som sliter sitt byte i stycke.. :S hahaha!!
 
Jag älskar min lilla lintott <3
Älskar att vara hemma med honom och ta vara på dom små ögonblicken.
Kan bli lite långtråkigt ibland, men bara jag har honom så funkar det :)
 
Ibland saknar man att jobba och så, men är inte sugen på att ta hand om andras barn när jag kan vara hemma med mitt egna :) haha, låter lite elakt när man säger så, men så är det ju.. han är mitt allt <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Läste nu svaret på min fråga att han inte hade fått några tänder! :)
Alfons har inte heller fått någon tand än :)
Jätte söta bilder!