Cattans Blogg

Mardrömmar om bröllop.

Jag är en sån som gör allt i sista minuten, och har inte så mycket fester..
Så att planera bröllop är ett stort problem för mig.
 
Inatt drömde jag om allt som jag inte är färdig med och som jag är nervös över,
Först var inte håret färdigt och var redan försenad till vigseln, då kommer jag på att jag inte sminkat mig.
Kommer inte ihåg om någon hade dukat när vi kom fram, bara att chansa, efterätten fanns inte.
Tårtorna var fula och det var inte mysigt alls... m.m..
 
Helt misslyckat.
 
 
Nästa vecka ska jag sy in/upp min klänning.
Måste även köpa bra skor tills dess, Hellre bekväma än bröllopsfina.
 
Sen måste jag säkert göra massa mer, men hjärnan och magen säger helt plötsligt stopp.
Paniken växer och magen gör ont.
Hade velat ha hur mycket pengar som helst och en bröllopsplanerare :P
 
Istället har jag en liten budget, magsår och världens bästa syster <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: