Cattans Blogg

Att börja inreda.

Någonstans måste man börja. Och tapetsering är inte aktuellt just nu eftersom vi är för lata / har för lite tid / tar inte tummen ur röven / måste måla lister / och allt annat måste göras först.
 
Jag vill ha gråa tapeter i Kevins rum.
man kan byta färg runt omkring lätt och det är så fint med färgklickar här och där.
 
Har börjat inhandla några saker som jag tänkte visa er :)
Vill ha turkos och grönt :)
 
Jollyroom finns det massor av liknande saker...
Jag köpte dessa på IEMS här i jönköping, finns säkert i andra butiker också :)
 
Här är 3 st pappers lådor :)


Ett spjälsängsskydd,
Hade velat ha turkos egentligen men det var slut,
fast detta passade ju bättre till lapptäcket jag håller på att sy:)
(det är inte färdigt än, ville bara visa på bilden)

 
En söt bil ;)
 
Mät-grej :P
Köpte den mer för att den var fin än för att mäta.. haha
 
 
Vad ska ni ha eller vad har ni för inredning i era barnrum??
Har ni lagt ut bilder får ni gärna länka, älskar inspiration :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: